Jak? cosik.pl

 

Szlachetny kamień to ten,
Który inne szlifuje.
Szlachetny człowiek to ten,
Który raczej siebie zrani, niż kogoś zadraśnie.


Nie chciej być, pierwszą, lecz bądź wybraną.
Nie szukaj hołdów, lecz bądź kochaną..
Miej mało pragnień, to cię uszczęśliwi.
Miej mało przyjaciół, lecz tylko prawdziwych.

>Dodaj własne życzenia i poinformuj o nich bliską Tobie osobę<
Czy to nie wspaniałe, że ja i ty żyjemy w tym samym czasie?


Błądzącym wśród ciasnego dni naszych przestworza,
Życie jest wąską ścieżką, łączącą dwa morza.
Wszyscy w przepaści mglistej w przepaść lecim mroczną.
Jedni najprościej dążą i najrychlej spoczną,
Drugich ciągną na stronę łudzące widoki:
Plony, ogrojce wdzięków lub sławy opoki.
Szczęśliwi, jeśli goniąc mary wyobraźni,
Przed końcem drogi znajdą Świątynię Przyjaźni...


Czy idziesz z plecakiem, czy idziesz z walizką,
W sercu całe życie noś moje nazwisko.


Świat nas pędzi w różne strony, niby wicher morskie fale,
Lecz ty o mnie, ja o tobie, pamiętajmy zawsze, stale.


W każdej stronie, gdzie ja będę, choć o 1000 mil,
Zawsze ciebie pamiętać będę, do ostatnich życia chwil.


Wszystko w życiu przeminie, to co dobre i złe,
Lecz nie zapomnij, proszę, że kiedyś znaliśmy się.


Róża więdnie, kamień się kruszy, lecz naszej przyjaźni nic nie naruszy.


Pragnę, aby w głębi serca twego pozostał cień wspomnienia mego.


Gdy śnieg będzie czarny, a woda czerwona, wtedy nasza przyjaźń będzie zakończona.


Los nas dzieli nie wiadomo gdzie, lecz te miłe słowa przypomną Ci mnie.


Nie zapomnę o tobie nawet w ciemnym grobie, gdy moje powieki zamkną się na wieki.


Po Bogu jest nadzieja w dobrym przyjacielu.


Kiedy lata twe młodzieńcze przeminą jak złuda, jak sen.
Kiedy ci życie zakwitnie jak cudowny majowy dzień
Lub, gdy pogrąży cię w smutku, a serce zostawi w rozterce,
Wspomnij, że jest i bije przyjazne serce.


Wszystko przemija powoli, i to, co nas cieszy i to, co nas boli.
"Wszystko przemija!" - mówi przeznaczenie, zostaje jedynie wspomnienie...


Z daleka na wąskim listowym papierze przesyłam ci żal i tęsknotę.
Ciebie znam, ciebie lubię i tobie zawsze wierzę, dlatego ci piszę o tym...


Jako na głazie zimnego grobowca, kreślone imię zatrzyma wędrowca,
Tak niech i z mojej zimnej stronicy, zatrzyma przelot twojej źrenicy.


Chciałabym zatrzymać jak najwięcej chwil, tych, które dla mnie coś znaczą.
Żeby czas nie upływał tak szybko z trudem łapiąc oddech.
Czasem żałuję, że nie wyciągam rąk dostatecznie,
Może objęłabym więcej przestrzenii, choć i tak wiem, że się wyślizgnie
Przez pustkę między palcami, a mnie pozostaną jedynie wspomnienia...


Miłość jest piękna, lecz znika we mgłach.
Przyjaźń jest cicha, lecz całe życie trwa.


Rzeczy zmieniają się wokół nas, zmieniają się także ludzie,
Którzy zniżają się do poziomu rzeczy, ale nie zmieniają się przyjaciele,
Co udowadnia, że przyjaźń to coś...Boskiego i nieśmiertelnego...


Są ludzie i czasy, których się nie zapomina.
Jeśli zapomnisz, że jestem, pamiętaj, że...byłam.


Jeśli kiedyś w chwilach zwątpienia powiesz, że w świecie przyjaciół brak,
Szukaj na kartkach mego imienia, ono ci powie, że nie jest tak.


ęJesteś Moim VIP-em, Mojego
życia największym hitem, Mojego
serduszka biciem, a największym
Naszym szczytem, będzie do
końca wytrwanie, niech nadal z Nami pozostanie lojalność,
wzajemna wiara i bezgraniczne zaufanie, branie i
dawanie, opiekowanie, pomaganie,
wspieranie i poświęcanie, a
precz zdrada i zakłamanie! Dziękuje
że jesteś Moje Malutkie Kochanie!

Najpiękniejsze jest to czego nie ma,
na co czekasz i tęsknisz od lat.
Bo najpiękniejsze w życiu są
marzenia, bajkowy, kolorowy świat.
Gdy doczekasz sie marzeń spełnienia
nie będą one jak we śnie - bo
najpiękniejsze są w życiu marzenia,
które mają spełnić się.

Moja miłość do Ciebie,
ma zapach zielonego lasu
i dymu z ogniska...
Jest jak wiatr wsród pól,
i jak sok malinowy.
Brzmi jak nocny szept
jest gwiazdą
spadającą z nieba...

Zapomnę o złej niedoli,
zapomnę co dręczy i boli,
zapomnę o sobie,
lecz nigdy nie o Tobie.

Nikt nie odbierze nam tego piękna
Wspólnych wędrówek w obłoczkach
Gwiaździstego mroźnego nieba okna
I chwil nieraz z łezką w oczkach...



Chcę tylko jednego:
żyć na tyle długo, by odwdzięczyć się jakoś
za Twą niezasłużoną i przeogromną wielkoduszność.

Nie idź przede mną,
mogę nie nadążyć.
Nie idź za mną,
nie umiem prowadzić.
Idź przy mym boku,
po prostu bądź mym przyjacielem.

Są w życiu rzeczy ważne,
ale są też o wiele ważniejsze
i do nich wlicza się przyjaźń!

Mój telefon cicho stuka,
i mój zasięg Ciebie szuka,
sms-y szepcą skromnie,
jeśli tęsknisz napisz do mnie.

Ty i Ja to najpiekniejsze jest
Ja wciąż czekam na te chwilę ,
Na Ciebie czekam wciąż na twoje słowa
Na z toba spędzone chwile
Czekam wciąż
Nie odbieraj mi nadzieji
Nie odbieraj, nie rań wciąż
Pozwól i poczekaj trochę
Proszę ze mna bądz .

javascript:displayWindow('javascript.htm',500,230)javascript:displayWindow('javascript.htm',500,230)


Mój Ty kwiecie złoty...
Strzeżmy naszej przyjaźni cnoty...
By nie zgasła jak wypalona świeca
Niech nasze serce ja podsyca...
Bo to, co razem przeżyłyśmy
To wszystko, co zrobiłyśmy...
Wpisałyśmy w karty historii...
Jak klejnoty kolii...
Dają piękno kobiecie...
Tak mi dobrze z Tobą na świecie...

Bywają w życiu chwile,
Które w pamięci zostają.
I choć czas szybko mija,
One nie przemijają.
Sa też osoby, które raz poznane,
Zostaną w życiu niezapomniane.

Jesteś mym facetem,
lecz z odległych marzeń.
Drżę...
Gdy mnie dotykasz, dech w piersi zatyka.
Gdy całujesz...
świat wokół wiruję. Wiele do Ciebie czuje,
lecz już nie wariuje:) bo wiem, że przyjacielem
jesteś boskim...
i niech tak zostanie...



Przyjaciel wszystkich nie jest przyjacielem!

Przyjaciele nie sa zainteresowani burzami, które przezywasz, ale chetnie korzystaja z twego statku.

Przyjaciele sa jak ciche anioly, które podnosza nas kiedy nasze skrzydla zapomnialy jak latac.

Unikaj placzu i podlej zazdrosci.Nie kochaj tego co niewarte milosci.Serca nikomu nie dawaj w ofierze.lecz jesli pokochasz to kochaj szczerze.

Bywają w życiu chwile,
które w pamięci zostają i choć czas szybko mija, one nie przemijają. Są też osoby, które raz poznane, zostają w życiu niezapomniane!

Mam jedno życzenie i to bardzo skromne moja droga przyjaciółko nie zapomnij o mnie.

Najpiękniejsze jest to, czego nie ma, na co czekasz i tęsknisz od lat. Bo najpiękniejsze są w życiu marzenia, bajkowy, kolorowy świat. Gdy doczekasz się marzeń spełnienia, nie będą one jak we śnie- bo najpiękniejsze są w życiu marzenia, które mają spełnić się.


Jesli jakas dlon ma swoje miejsce w drugiej dloni, to wlasnie jest przyjazn.

Nigdy nie znałam takiej osoby ja Ty...
To dzieki Tobie inaczej patrze na świat...
Zawsze gdy jestem w potrzebie niesiesz mi pomoc...
I wiem że na Tobie nigdy się nie zawiode...

Tak już w tych czasach bywa,
że każdy ma przyjaciela.
Jednego, wiernego, dobrego
aby zawsze ci pomóg, gdy przyjdzie coś złego.
On cię weźmie i mocno przytuli,
a kiedy zapłaczesz twą łezke utuli.
Dla wszyskich przyjaciół..

To byla chwila,gdy sie poznalysmy...
Kim jest przyjaciel?
Ja nad tym nadal mysle=(
Ale jest pewna osoba, ktora mi pomaga...
Jest nim aniol=)

Są dwie iskierki wędrujące przez świat wielki,
są dwie dłonie w uścisku...
i wtedy nawet łzy smakują jak szczęście,
są dwa uczucia które przezwyciężą wszystko,
jest coś czego nie ma nikt
tylko te dwie tak małe iskierki
brnące wciąż przed siebie,
potrafiące odnaleźć
w drobnych szczegółach to co piękne,
dwie a tworzą jedno... Przyjazn

To Ciebie znam już kilka lat
To dla Ciebie inaczej patrze na świat
To Tobie dziękuje za wszystkie chwile
Smutne i te bardzo miłe
To Ciebie najbardziej potrzebuje
To przy Tobie nigdy nie jest mi źle
Więc dlaczego tak bardzo się zmieniłaś
i wciąż ranisz mnie =(

Dziękuję Ci że byłaś przy mnie
we wzystkie dobre i złe dni
Dziękuję Ci bo dzięki Tobie
miałam kolorowe sny
Dziękuję Ci bo zawsze przy mnie byłaś
że zawsze się o mnie martwiłaś
Dziękuję że Tobie powiedzieć wszystko umiałam
tylko przy Tobie swe uczucia wyrażałam
Dziękuje bo Ty mnie najbardziej znałaś
kiedy ja płakałam i Ty płakałaś
Dzięki bo oddałyśmy sobie pare pięknych lat
wiem że każdy z nas był tego wart
Chociaż dzisiaj nasza przyjaźń odeszła w zapomnienia
to ja dalej tęsknię do Ciebie!

W nasza przyjaźń nadal wierzę,
chociaż gra skończona.
Kiedys znajdziesz w komputerze
piekny wierszyk o nas...

Nie zrywaj nigdy nici przyjaźni,
gdyż nie wiesz czym grozi zerwanie,
bo chociaż później nić sie rozwiąże-
supełek zawsze zostanie.

Przyjaźń daje bezinteresownie
Miłość zabiera wszystko taktownie.
Radość, szacunek, wolność swoboda
Z miłością przeminą jak w rzece woda.
Znikną gdzieś, utoną w grugiej osobie,



Póki nad nami gwiazd tysiące,
Póki słońce jest tak lśniące
Póki w drzewach wieje wiatr
Póki z nieba leci grad Póki dzieje się tak wiele
Będziesz moim przyjacielem

Jesteś najwspanialszą przyjaciółką
W całym ludzkim tłumie,
Ponieważ oprócz łez swoich
Także łzy moje i smutek rozumiesz.
Kochanej przyjaciółce Kasi w podziękowaniu

Słuchaj skarbie,jesteś dla mnie wszystkim,
nie pamiętam już, że był ktoś inny,
w nocy nie pozwalasz zasnąć mi,
kradniesz moje sny,
wiem bez Ciebie nie zasnę....

Kocham ciebie twoje oczy
Kocham uśmiech twój uroczy
Kocham gwiazdy na tym niebie
LECZ NAJBARDZIEJ KOCHAM CIEBIE!

Przyjaciela mam co pociesza mnie,
gdy o jego ramię oprę się.

Przyjacielu, chcę zostać z Tobą, przy Tobie chcę być i nie trzeba byś mówił coś wystarczy byś był! Chcę być z Tobą, gdy jest mi dobrze i kiedy mi źle.Przyjacielu otwieram przed Tobą dziś serce swe.

Kocham cię tak jak ptaka ptak!
Chciała bym cię kochać cały czas
a jeśli ty nie kochasz mnie zapomnij o mnie prosze cię

Znać Cię to mało,
Kochać to coś więcej,
Im znam Cię dłużej
Tym kocham goręcej



Za pieniądze otwierają się przed Tobą wszystkie drzwi ale nie drzwi ludzkiego serca!!!

Zwycięstwo ma tylu przyjaciół a klęska biedę.
Pamiętaj jednak, że dla Ciebie
jej nie będzie gdyż ja będę zawsze
twoim PRZYJACIELEM!!!
Z dedykacją dla Tomusia od Beti :)
Dziękuje Ci, że zawsze jesteś ze mną :*

javascript:displayWindow('javascript.htm',500,230)javascript:displayWindow('javascript.htm',500,230)


Jesli lubisz mnie troszeczke to zachowaj ma mordeczke. Choc nie piekna za to szczera, a to cecha PRZYJACIELA!!!!!

Jezeli w przyszlosci rozlaczy nas czas pamietaj! Ze przyjazn nadal laczy nas.

Dlaczego tak wielu ludzi nic z tego zycia nie ma? Poniewaz nie maja zadnych przyjaciól. Nie znaja zadnej bratniej duszy. Nie zauwazaja zadnych oznak, ze ktos ich lubi. Poniewaz nie ma nawet kwiatka, który by kwitl dla nich.

Droga do domu przyjaciela którego nie odwiedzasz szybko zarasta chwastami.

Gdy rozstajesz sie z przyjacielem, nie smuc sie gdyz w czasie jego nieobecnosci to, co w nim kochasz najbardziej, moze stac sie wyrazniejsze, podobnie jak góra wydaje sie turyscie wieksza, gdy patrzy na nia z doliny.

Gdy slonce zajdzie naszej przyjazni, zdradliwa fala rozlaczy nas, spójrz na tego SMSa a on Ci powie, ze kiedys milosc laczyla nas.,

Gdy snieg bedzie czarny A wrona czerwona Nasza przyjazn bedzie skonczona

Ile moze wytrzymac przyjazn? ile moze wytrzymac lojalnosc, zaufanie? wiedzcie, ze czas ten liczy sie w dniach, a nie w latach.

Jestes jabluszkiem w mojej kieszeni Jestes listeczkiem wsród zieleni Jestes iskierka w popielniku Chce cie poznac mój chlopczyku



...Nikt nie ma wiekszej milosci od tej, gdy ktos zycie swoje oddaje za przyjaciól swoich...

Badz przyjaciólka wszystkich placzacych, ocieraj lzy co gorzko im plyna, usmiech promienny miej zawsze na twarzy, a bedziesz zawsze kochana dziewczyna.

Badz zawsze szczesliwy.Zlym losom nieznany.Uprzejmy, czuly, tkliwy,Przez wszystkich kochany.

Chcac byc czyims przyjacielem, trzeba stac sie godnym przyjazni.

Kazdy lubi male misie I ty lubisz tez A ja ciebie bardzo lubie I ty o tym dobrze wiesz

Kiedy zegnasz przyjaciela, nie smuc sie, poniewaz jego nieobecnosc pozwoli ci dostrzec to, co najbardziej w nim kochasz.

Kochac, a lubic to wielka róznica. Serce i dusze zachwyca. Lubic mozna kazdego, A kochac tylko jednego.

Kwiat kwitnie przez wiele lat Przyjazn kwitnie przez kilka dni A milosc kwitnie przez kilka chwil

Kwiaty nie zakwitna bez slonca. Ludzie nie moga stac sie ludzmi bez ciepla przyjazni.

Lepiej miec jednego pewnego wroga niz siedmiu niepewnych przyjaciól

Milosc jest wielka lecz mija jak mgla, przyjazn jest cicha lecz dlugo trwa...

Milosc jest zmienna, nadzieja zdradliwa. Lecz nasza Przyjazn, niech bedzie prawdziwa.

Milosc laczy na zawsze losy dwojga ludzi jak bliznieta syjamskie. Przyjazn pozwala swobodnie kroczyc obok siebie.

Moze kocham, moze nie - lecz na pewno lubie cie.

Na dole jablka, Na górze wisnie Niech nasza przyjazn Nigdy nie prysnie!!!

Najlepsza waga do mierzenia przyjazni jest nieszczescie.

Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytajac o powód Twojego smutku, potrafi sprawic, ze znów wraca radosc.

Nawet cien przyjaciela wystarczy, aby uczynic czlowieka szczesliwym...

Nic tak nie zatruwa powietrza jak rozkladajaca sie przyjazn.

Nie ten co z Toba tanczy, Nie ten co z Toba sie smieje, Lecz ten co z Toba cierpi Jest Twoim przyjacielem.

Nie ten przyjaciel co w pogodnej chwili swa zyczliwoscia zycie ci umili. Lecz ten co w klesce, samotnej godzinie sztandar milosci nad glowa rozwinie.

Nie ten szczesliwy, Co wszystkie kwiaty zrywa,Lecz ten, co zerwie jeden I szczesciem go nazywa.

Nie ufaj tym, co o przyjazni prawia, Bo oni w nieszczesciu Cie zostawia Lecz tym ufaj i waz ich ze zlote Którzy sa przyjaciólmi i nie prawia o tym.

Nie zawsze mozna sie kochac. Nie zawsze trzeba wylewac lzy.Lecz mozna zostac w przyjazni.Po prostu ja i Ty.

Nie zrywaj nici przyjazni Bo nie wiesz czym grozi zerwanie. Choc nitke zwiazesz Wezel na zawsze zostanie.

Nie zycze Ci, byc wsród blota Znalazla brylke zlota Lecz zycze Ci, bys w bezdusznym tlumie Znalazla serce, co kochac umie.

Niech ten wiersz Ci przypomni,Ze jest ktos kto o Tobie nie zapomni.



Gdy Adusia była mała, to się w smoczku zakochała. Teraz Adzi gust się zmienił, smoczek w chłopca się zamienił!

Przyjaźń to piękny kwiat, przyjaźń otacza świat, przyjaźń osusza łzy, przyjaźń to ja i Ty

ęPrawdziwy przyjaciel to ktos, kto wszystko o tobie wie, a mimo to Cie jeszcze kocha. Zwolennik twojej duszy...


Przez przyjazn rozumiemy najwieksza milosc, najwieksza uczynnosc, najszlachetniejsze cierpienie, najsurowsza prawde, najserdeczniejsza rade i najwieksze zjednoczenie umyslów, do jakiego

zdolni sa najlepsi mezczyzni i kobiety. Przyjaciel to ktos, kto cie zna i kocha za to, czym byles, i kim jestes, i który podziela twoje nadzieje, co do tego, kim bedziesz.

Przyjaciel to ktos, kto pozwala mi byc taka, jaka jestem i nie mysli, ze jestem niespelna rozumu. Ktos kto z wyrazu mojej twarzy odczytuje, ze potrzebuje porozmawiac o tym, co sie dziej lub nie w moim zyciu. Udziela mi wsparcia bez osadzenia.

Przyjaciel- to ktos, kto przychodzi gdy inni wychodza...

Przyjaciel w twoim zyciu jest najlepsza pociecha w kazdej potrzebie. Przyjaciel to prawdziwa ludzka dobroc, w której czujesz znak Bozej dobroci.

W biedzie i innych zyciowych niepowodzeniach prawdziwi przyjaciele sa niezawodna ucieczka. Mlodych powstrzymuja od zlego, dla starych sa pocieszeniem i pomoca w ich slabosciach, ludzi w kwiecie wieku zachecaja do szlachetnych czynów.

W przyjazni wiecej sie miesci, niz milosc w sobie zawiera, bo przyjazn wszystko oddaje, a milosc wszystko zabiera.

Wiekszosc przyjazni nie urywa sie, tylko wiednie.

Wszystko wytrzymasz, ze wszystkim mozesz sobie poradzic, jezeli masz u boku przyjaciela. On nie musi nic wiecej uczynic, jak tylko powiedziec slowo, albo tez bez slów, podac ci reke

Wszystko, co moge zrobic dla mojego przyj...